تبلیغات شما

ناحیه کاربری

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آمار سایت

    آمار مطالب
    کل مطالب : 546
    کل نظرات : 34
    آمار کاربران
    افراد آنلاین : 5
    تعداد اعضا : 54

    کاربران آنلاین

    آمار بازدید
    بازدید امروز : 408
    باردید دیروز : 357
    گوگل امروز : 0
    گوگل دیروز : 6
    بازدید هفته : 1,379
    بازدید ماه : 3,146
    بازدید سال : 45,418
    بازدید کلی : 717,001

خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

توجه :

دوستان بعد از دانلود فایل باید اونو Rename کنین و فرمت فایل که zips هست به zip تغییر بدین.(یعنی s آخرشو پاک کنین!)

برای Rename کردن روی فایل کلیک راست کنین و گزینه Rename بزنین و s پاک کنین.اون موقع فایل میتونین با Winrar استخراج کنین و استفاده کنین.

با تشکر

نظر هم یادتون نره 

سلامممممم

دوستان عزیزی که تمایل دارن داخل سایت فعالیت کنند و جز نویسندگان و مدیران سایت باشند به آی دی تلگرام Heavy_Night پیام بدن تا هماهنگ کنیم.


دانلود Stronghold Crusader 2 - بازی جنگ های صلیبی 2

اگر از آن دسته از علاقه مندان به بازی های کامپیوتری هستید که سن بالاتری دارند مطمئنا بازی جنگ های صلیبی را برای مدتی بازی کرده اید و یا این که حداقل نام آن را شنیده اید. بازی ای که در حدود دوازده سال پیش و در زمانی که هنوز صنعت بازی سازی در این حد پیشرفته و گسترده نشده بود، ساخته شد و بازی استراتژیکی نسبتا کامل و با سبک بازی فوق العاده ای بود. نسخه اول بازی آن چنان در ایران محبوب شد که نسخه دوبله شده به پارسی آن هم روانه بازار شد! این بازی زیبا شما را با نحوه قلعه سازی در دوران جنگ های بزرگ میان سپاهیان کشورهای مسلمان و کشورهای مسیحی (موسوم به جنگ های صلیبی) آشنا می کند. مهم ترین ارکان این بازی قلعه سازی، تامین آذوقه و سرپناه برای ساکنین قلعه، دفاع از قلعه و حمله به قلعه ها، زمین ها و منابع استراتژیکی دشمنان و ... است. حال پس از دوازده سال انتظار هواداران، بالاخره شرکت Firefly طرفداران بازی جنگ های صلیبی را با عرضه کردن نسخه دوم آن خوشحال کرده است. همان سبک بازی آشنا، جالب، سریع و البته اعتیاد آور با گرافیک مناسب و موتور سه بعدی جدید به صحرا بازگشته است! در نسخه دوم بازی شما می توانید در نقش ریچارد شیردل قرار گیرید و با شوالیه های قدرتمند و زره پوش خود به جنگ عرب ها بروید و یا این که به عنوان پادشاه سوریه با سربازان آزادی خواه عرب، مسیحیان را سرکوب کنید. البته هر کدام از طرفین را که انتخاب کنید کار سختی در پیش خواهید داشت تا طرف مقابل را به زانو در آورید. در نهایت این شما هستید که باید سرنوشت سرزمین های مقدس را رقم بزنید.

 

Stronghold Crusader 2 is the long awaited sequel to Stronghold: Crusader, the original 'castle sim'. After 12 years Stronghold returns to the deserts of the Middle East circa 1189, with a new 3D engine and realistic castle destruction powered by Havok Physics. Crusader 2 will recapture the original game’s addictive, fast-paced gameplay and authentic castle simulation. 
True to its roots this new Stronghold will define old school real time strategy, combining RTS and city builder gameplay. Playing as a brutal Crusader Knight or Arabic freedom fighter, you must use a deadly array of troops and destructive siege equipment to decide the fate of the holy lands. Lead your forces into battle as either Richard the Lionheart or the Sultan of Syria in two historic single-player campaigns, with dynamic events such as tornados and locust swarms. Become the greatest Lord by managing your desert economy and seizing control of vital oases.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows® XP/Vista/7/8 with latest service packs 
Processor: Intel® Core™2 Duo 2Ghz or equivalent 
Memory: 2 GB RAM 
Graphics: NVIDIA® GeForce® 8800GT 512MB or AMD Radeon™ HD 2900XT 512MB or better 
DirectX: Version 9.0c 
Hard Drive: 4 GB available space

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: FireFly Studios 
حجم فایل: 3300 مگابایت 
تاریخ انتشار: 08:05 - 93/7/15 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

1- پس از اجرا کردن فایل Setup و نصب کامل بازی، محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، کپی نمایید و در صورت مواجه شدن با پیغام Replace گزینه Yes را انتخاب نمایید.

توجه: اگر فایل Setup بر روی سیستم شما فعال نیست و در هنگام اجرا با پیامی مبنی بر طولانی بودن آدرس مواجه می شوید، پوشه اکسترکت شده را Rename نموده و نام آن را با کمترین کاراکتر مثلا یک حرف انگلیسی تغییر دهید.

بازی را با فایروال خود بلاک نمایید تا از متصل شدن بازی به اینترنت جلوگیری کنید.

رمز فایل

 www.p30download.com
  • 2718 نفر

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

تبلیغات شما

نویسندگان

کدهای اختصاصی

درخواست!!