>

درحال بارگذاری ....
به انجمن تخصصی هایپر تمپ خوش آمدید.شما در این انجمن میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید...!-انجمن هایپر تمپ! وارد یا عضو شوید
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ جدید
amershayan
آفلاین

ارسال‌ها :13
عضويت: 11 /6 /1394
محل زندگي:همدان
سن:14
تشکرها :3
تشکر شده :11
کلن ایکس پی Clan XP

کلن ایکس پی Clan XP همان مقدار تجربه کلن شما در کلش اف کلنز clash of clans است که شما با شرکت در وار ها war به دست می آید . شما با به دست آوردن Clan XP می توانید لول کلن خود را ارتقاء دهید که هر چه لول کلن بیشتر باشد شما از امکانات بیشتری در کلن برخوردار می شوید .

برای مثال اگر در یک وار ۱۰ نفره از پنجمین نفر کلن مقابلتان یک ستاره بگیرید در آخر به شما ۵ Clan XP اضافه میکند .

گرفتن حداقل ۴۰ درصد از ستاره های کل وار باعث گرفتن ۱۰ Clan XP میشود .
گرفتن ۶۰ درصد از ستاره های کل وار به شما ۲۵ Clan XP میدهید .
بردن وار به شما ۵۰ Clan XP میدهد .

این نکته را هم در نظر داشته باشید هرچه نفرات وار بیشتر باشد ، شما از Clan XP بیشتری برخوردار میشود
بهتره بگم که تا حالا لول هشت اومده

اینم از کارایی های بالا بردن لول کلن :

لول کلن :1

در لول 1 کلن، زمان درخواست نیرو (Troop Request Time) ، بیست دقیقه است و هنوز چیزی به کلن اضافه نشده است و از لول 2 کلن به بعد ، به مزایای لول کلن اضافه خواهد شد.
لول کلن : 2

با بالا رفتن لول کلن به 2، زمان درخواست نیرو ، از بیست دقیقه، به پانزده دقیقه کاهش میابد و این مزیت به شما اجازه می دهد که زود تر از زمان معمول ، درخواست بدهید. همچین با بالا رفتن لول کلن به 2، می توانید ده درصد منابع بیشتری در کلن کسل خود ذخیره کنید.
لول کلن : 3

با بالا رفتن لول کلن به 3، پس از دونیت کردن نیرو چه در کلن وار و چه در محیط معمولی بازی، 20 درصد از هزینه نیرو های دونیت شده به فرد دونیت گر باز گردانده می شود و می توانید در هزینه های نیرو، صرفه جویی کنید. همچنین با بالا رفتن لول کلن به 3، 10 درصد بیشتر پاداش جنگ به شما تعلق می گیرد.
لول کلن : 4

با بالا رفتن لول کلن به 4، می توانید به جای دادن 5 نیرو، 6 نیرو به هم کلنی های خود بدهید. با استفاده از این مزیت، شما می توانید کلن کسل خود را سریع تر پر از نیرو کنید. همچنین با بالا رفتن لول کلن به 4، می توانید 20 درصد اضافه تر منابع در کلن کسل خود ذخیره کنید.
لول کلن : 5

با بالا رفتن لول کلن به 5، هنگام دونیت کردن نیرو، نیرو هایتان هر لولی که باشند ( غیر از نیرو هایی که آخرین لول هستند)، یک لول به آن ها اضافه می شود. (فقط هنگام دونیت کردن به آن اضافه می شود و به لول کلی نیرو هایتان اضافه نخواهد شد). همچین 15 درصد بیشتر پاداش جنگ به شما تعلق می گیرد.
لول کلن : 6

با بالا رفتن لول کلن به 6، پس از دونیت کردن نیرو، چه در کلن وار و چه در محیط معمولی بازی، 35 درصد از هزینه نیرو های دونیت شده، به شما باز گردانده می شود. همچنین با بالا رفتن لول کلن به 6، می تواند 30 درصد اضافه تر منابع در کلن کسل خود ذخیره کنید.
لول کلن : 7

با بالا رفتن لول کلن به 7، زمان درخواست نیرو از پانزده دقیقه به ده دقیقه کاهش می یابد و این مزیت به شما اجازه می دهد که زود تر از زمان معمول، نیرو درخواست بدهید. همچنین با بالا رفتن لول کلن به 7، 20 درصد پاداش جنگ بیشتری دریافت می کنید.
لول کلن : 8

با بالا رفتن لول کلن به 8، به جای 6 نیرو، می توانید 8 نیرو به هم کلنی های خود دونیت کنید و می توانید هم کلن خود را زود تر، از نیرو پر کنید و هم می توانید لول خود را زود تر بالا ببرید. همچنین با بالا رفتن لول کلن به 8، 40 درصد اضافه تر منابع در کلن کسل خود ذخیره کنید.
لول کلن : 9

با بالا رفتن لول کلن به 9، در هنگام دونیت کردن نیرو، 50 درصد از هزینه نیرو ها باز گردانده می شود و خب این یک مزیت خیلی عالیه و می توانید در هزینه های نیرو های دونیت صرفه جویی کنید. همچنین با بالا رفتن لول کلن به 9، 25 درصد بیشتر پاداش جنگ دریافت خواهید کرد.

لول کلن : 10
با بالا رفتن لول کلن به 10، در هنگام دونیت کردن نیرو، دو لول به نیروی دونیت شده اضافه خواهد شد( به طور مثال اگر نیروی دونیت شده ویزارد لول 4 بوده است، لول آن هنگان دونیت ب لول 6 تبدیل می شود) . همچنین با بالا رفتن لول کلن به 10، 25 درصد نابع بیشتری می توانید در کلن کستر خود ذخیره کنید.


ROME



سه شنبه 17 شهریور 1394 - 10:50

تشکر شده تشکر شده:
2 کاربر از amershayan به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: morteza - sardar_mosalmans -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.